Cinépatas.com

¡Locos por el CINE!

Página alojada en CDmon. Apóyanos usando sus servicios

Cinépatas.com:  Foros de cinépatas:  Profesionales del cine

Sonidista para cortometraje (Barcelona)

Compartir tema
Responder

Sonidista para cortometraje (Barcelona) 

mensajeLun 29 Abr, 2019 10:09 pm.

Buscamos sonidista para cortometraje en Barcelona durante el fin de semana del 25-26 de mayo. Lo moveremos por festivales. Interesados escribir a vanxsha@gmail.com

Very nice topic, so big thanks for the time spent! 

mensajeLun 11 Nov, 2019 8:52 pm.

Loving this blog sonrisa I suggest useful sites like this forum, this website and this page, not to mention this url and this forum. Also worth checking out are forums like this info, this blog and this site, not to mention this forum and this resource and this blog, this website and this blog, not to mention this url and this forum. Check out this blog, this site and this url, not to mention this site and this blog alongside forums like this url, this article and this site, not to mention this forum and this blog and finally this page, this blog and this website as well as this url and this site. Don't forget this forum, this site and this site, not to mention this article and this source alongside blogs like this article, this page and this source. Moreover there's this page and this resource and finally this article, this website and this site. Moreover this blog and this blog are good too!

Cinépatas.com:  Foros de cinépatas:  Profesionales del cine

Contacta con Cinépatas.com  -  Departamento de Prensa  -  Departamento de Publicidad

-¡Eh, camarero! -No es un camarero, guapa, es un mayordomo. -Bueno, no puedo gritar: “¡Eh, mayor!” ¿Verdad? A lo mejor hay alguien que se llama Mayor. -Es un punto de vista. Un tanto idiota, pero un punto de vista. -No quiero quebrarme la cabeza, lo que quiero es un trago.

(Eva al desnudo)

Ver otras frases de cine