Cinépatas.com

¡Locos por el CINE!

Página alojada en CDmon. Apóyanos usando sus servicios

Cinépatas.com:  Foros de cinépatas:  BSO

La Niñera Mágica (Nanny McPhee)

Compartir tema
Pág. Anterior  1, 2 Responder

Vota para el Ranking BSO

Obra Maestra    33%   33% (1 votos)
Muy Buena    33%   33% (1 votos)
Buena    33%   33% (1 votos)
Regular    0%   0% (0 votos)
Mala    0%   0% (0 votos)

Votos totales: 3

mensajeLun 08 May, 2006 12:57 pm.

Pues ala, ya no voy a Barcelona. pierdete

I love this topic, so big thanks for the effort! 

mensajeMar 12 Nov, 2019 2:47 am.

Love this page sonrisa I recommend related blogs like this source, this forum and this url, not to mention this page and this page. Also worth checking out are articles such as this source, this url and this forum, not to mention this info and this page and this url, this site and this page, not to mention this forum and this website. Check out this resource, this source and this source, not to mention this forum and this url alongside articles like this forum, this resource and this website, not to mention this page and this blog and finally this article, this source and this forum as well as this blog and this forum. Don't forget this info, this forum and this site, not to mention this resource and this resource alongside forums like this forum, this page and this url. Moreover there's this resource and this page and finally this forum, this page and this blog. Moreover this source and this article are good too!

Cinépatas.com:  Foros de cinépatas:  BSO

Contacta con Cinépatas.com  -  Departamento de Prensa  -  Departamento de Publicidad

¿Quieres casarte conmigo, zorra?

(Yo, yo mismo e Irene)

Ver otras frases de cine