Cinépatas.com

¡Locos por el CINE!

Página alojada en CDmon. Apóyanos usando sus servicios

Cinépatas.com:  Foros de cinépatas:  Cortometrajes

Similo - (Bruno Zacharías y MacGregor)

Compartir tema
Pág. Anterior  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Responder

¿Cómo evalúas este corto?

Sobresaliente    53%   53% (7 votos)
Notable    23%   23% (3 votos)
Bien    15%   15% (2 votos)
Suficiente    7%   7% (1 votos)
Insuficiente    0%   0% (0 votos)

Votos totales: 13

mensajeVie 09 Jun, 2006 5:18 pm.

llevo todo el dia viendo cortos...
Este corto es bueno en tecnica pero me deja fria, y no por el ambiente sino porque no me dijo nada que me hiciera pensar, y tal y como esta contado se supone que debería hacerme pensar no?
Y es un poco pedante de mas no me extraña que le haya gustado a El que soy.

El actor da un poco la risa al verlo por primera vez, parece un chico de hoy día recien salido de la edad del pavo.
Destripamiento:  (Pulse y arrastre sobre el recuadro si desea leer el texto.)
Poner un pecho no le aumenta la categoria.

mensajeSab 10 Jun, 2006 12:53 pm.

Max Payne

3

Cita:
Destripamiento:  (Pulse y arrastre sobre el recuadro si desea leer el texto.)
Poner un pecho no le aumenta la categoria

No, pero siempre se agradece.

mensajeSab 10 Jun, 2006 2:59 pm.

Homer para ver pechos te recomiendo peliculas especializadas.

mensajeSab 10 Jun, 2006 5:22 pm.

Max Payne

3

No hace falta. Se puede ir a la playa...

mensajeDom 11 Jun, 2006 5:56 pm.

Los pechos qe veras en la playa son los de las chicas mas deformes.
Las chicas guapas y bien hechas como yo no hacemos topless. Así que sigo recomendandote las peliculas especializadas.

mensajeDom 11 Jun, 2006 5:59 pm.

Por cierto me voy ahora mismo a la playa con mi bañador de cuello alto, para evitar las miradas de los salidos asquerosos.
A quien pretendo engañar si en el fondo me gusta que me miren... como mujer qe soy al fin y al cabo.

mensajeJue 08 Feb, 2007 1:12 am.

Demasiado publicitario, como demo para meterse en la industria p esta bien, terminos desenfocados relentizados etc, es muy onirico y pierde progresion dramatica. Demasiados trucos en tampoco tiempo. Cuando me lo pasaron pense que era un comercial de adaptadores de lentes de mini 35.

Pero me gusta

mensajeDom 29 Sep, 2019 11:42 pm.

NBA Store Online
Cheap NFL Jerseys
Foamposites
Hockey Jerseys
NFL Uniforms
Jordan 12
Nike Free
Air Jordan 4 Retro
NHL Gear
MLB Jerseys
Pandora
Cheap NFL Jerseys
Best Nike Running Shoes
Nike Air Max
Red Bottoms Louboutin
NFL Shop
Jordans Sneakers
Air Jordan Shoes
Cheap Jordans From China
NHL Jerseys
NBA Jerseys
Christian Louboutin
Nike Outlet
Air Max
Cheap NFL Jerseys
Nike Shoes Wholesale
Adidas Yeezy Official Website
NBA Jerseys From China
NFL Jerseys
Pandora Charms Sale Clearance
Nike Air Zoom
Nike Outlet Store
NBA Jerseys
NHL Jerseys
Cheap Nike Shoes
Nike Air Max
New Jordan
MLB Baseball Jerseys
Nike Outlet
Jerseys Wholesale
Roshe
Nike Huaraches
Wholesale Jerseys
Nike Outlet
MLB Jerseys
Nike Running Shoes For Men
NFL Shop
Nike Shoes China
Wholesale Jerseys
MLB Shop Canada
MLB Jerseys
Cheap Jerseys Wholesale
Football Jerseys
Custom Jerseys
NBA Jerseys
NHL Jerseys
Cheap NBA Jerseys
Nike Clearance
NFL Store
Nike Presto Men
Cheap NFL Jerseys
Air Force 1
Nike Outlet
MLB Jerseys
NFL Gear
Nike Shoes
NHL Jerseys
Yeezy Boost 350 V2
Ice Jerseys
Cheap MLB Jerseys
NBA Apparel
Wholesale Jerseys
NFL Jerseys China
Football Jersey
NBA Store Canada
Cheap Jordan
NFL Store
Cheap Jerseys
Nike Canada
Air Jordan Retro
Jordan 11 Retro
Nike Cyber Monday 2019
Nike Sneakers
Jordan 33
Off White x Nike
Jordan 33 shoes
NBA Store
Cheap NBA Jerseys From China
MLB Official Site
Adidas Canada
Nike Air Force 1 Low
NBA Jerseys Cheap
Nike Jordans
Pandora
Off White Jordan 1
Pandora Jewelry
NBA Shop
Wholesale Jerseys
Nike Air Force 1s
Cheap Jerseys Wholesale
Nike Epic React
Nike Canada Store
Ice Jerseys
Jordan 5
Moncler UK
Wholesale Jordans
NBA Jerseys Wholesale
Cheap NHL Jerseys
Nike Shoes
Air Force 1 Women
Jordan 1
NFL Jersey
Pandora Jewelry
Nike Shoes For Women
Nike
Ultra Boost
Cheap Jerseys From China
Cheap NFL Jerseys
Official NFL Jersey
NHL Store
Cheap Jerseys From China
Nike Factory Outlet
Air Max 720 Flyknit
Nike Shox Women
Wholesale NFL Jerseys
Huaraches
NBA Jersey
Official MLB Jerseys
Cheap Jerseys
Adidas

I love this topic, so thank you for your efforts! 

mensajeLun 11 Nov, 2019 7:37 pm.

Love this forum sonrisa I suggest useful sites like this blog, this website and this source, not to mention this forum and this website. Also worth checking out are blogs like this forum, this forum and this forum, not to mention this website and this resource and this article, this article and this page, not to mention this resource and this site. Check out this article, this blog and this site, not to mention this url and this blog alongside blogs such as this website, this info and this url, not to mention this resource and this source and finally this blog, this resource and this url as well as this info and this site. Don't forget this resource, this forum and this info, not to mention this forum and this website alongside pages like this article, this resource and this forum. Moreover there's this forum and this blog and finally this article, this source and this blog. Moreover this resource and this info are good too!

Very nice article, so kudos to you for the effort! 

mensajeMar 12 Nov, 2019 12:01 am.

Love this blog sonrisa I suggest useful blogs such as this source, this blog and this website, not to mention this blog and this resource. Also worth checking out are sites such as this source, this url and this blog, not to mention this url and this site and this article, this website and this page, not to mention this website and this article. Check out this forum, this site and this info, not to mention this website and this forum alongside blogs like this resource, this blog and this forum, not to mention this website and this site and finally this website, this source and this url as well as this resource and this resource. Don't forget this article, this forum and this blog, not to mention this info and this page alongside pages like this forum, this site and this website. Moreover there's this blog and this info and finally this site, this info and this forum. Moreover this website and this blog are good too!

I love this article, so big thanks for your efforts! 

mensajeMar 12 Nov, 2019 12:45 am.

Love this forum sonrisa I recommend related articles such as this resource, this article and this url, not to mention this forum and this url. Also worth checking out are articles such as this blog, this source and this resource, not to mention this url and this article and this info, this article and this site, not to mention this resource and this forum. Check out this info, this forum and this site, not to mention this resource and this source alongside blogs like this url, this url and this url, not to mention this forum and this resource and finally this info, this blog and this url as well as this info and this website. Don't forget this forum, this website and this site, not to mention this source and this website alongside blogs such as this resource, this site and this article. Moreover there's this blog and this url and finally this page, this article and this page. Moreover this forum and this page are good too!

Big fan of this article, so well done for your efforts! 

mensajeMie 13 Nov, 2019 5:08 pm.

Big fan of this site sonrisa I recommend useful pages such as this blog, this page and this site, not to mention this site and this article. Also worth checking out are pages like this url, this forum and this resource, not to mention this resource and this forum and this page, this site and this website, not to mention this blog and this website. Check out this site, this info and this source, not to mention this website and this info alongside sites like this page, this source and this resource, not to mention this blog and this resource and finally this info, this article and this source as well as this info and this blog. Don't forget this url, this website and this page, not to mention this blog and this info alongside forums like this resource, this forum and this blog. Moreover there's this resource and this site and finally this forum, this site and this url. Moreover this page and this article are good too!

mensajeVie 06 Dic, 2019 2:55 pm.

Pág. Anterior  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Responder

Cinépatas.com:  Foros de cinépatas:  Cortometrajes

Contacta con Cinépatas.com  -  Departamento de Prensa  -  Departamento de Publicidad

—Señor, ¿está clasificado como humano?
—Negativo, yo soy un polo de carne.

(El quinto elemento)

Ver otras frases de cine