Cinépatas.com

¡Locos por el CINE!

Página alojada en CDmon. Apóyanos usando sus servicios

Cinépatas.com:  Foros de cinépatas:  Concursos de Críticas

Criticas participantes en la IV Edición del concurso

Compartir tema
Pág. Anterior  1, 2, 3 Responder

Big fan of this post, so thank you for your efforts! 

mensajeDom 10 Nov, 2019 8:05 pm.

Love this forum sonrisa I suggest useful articles like this source, this site and this blog, not to mention this info and this site. Also worth checking out are sites like this page, this info and this article, not to mention this forum and this site and this info, this article and this forum, not to mention this info and this info. Check out this info, this site and this forum, not to mention this page and this article alongside blogs such as this url, this article and this page, not to mention this article and this page and finally this blog, this page and this page as well as this resource and this article. Don't forget this resource, this source and this site, not to mention this url and this website alongside blogs such as this url, this site and this article. Moreover there's this url and this url and finally this website, this blog and this resource. Moreover this blog and this source are good too!

Cinépatas.com:  Foros de cinépatas:  Concursos de Críticas

Contacta con Cinépatas.com  -  Departamento de Prensa  -  Departamento de Publicidad

Hay una rosa amarilla en Texas. A la cual yo voy a ver. Que nadie la ha querido como yo llegué a querer, lloro al abandonarla, destrozó mi corazón. Si llego alguna vez a hallarla la querré con más pasión.

(El juez de la horca)

Ver otras frases de cine