Cinépatas.com

¡Locos por el CINE!

Página alojada en CDmon. Apóyanos usando sus servicios

Cinépatas.com:  Foros de cinépatas:  Actualidad y Certámenes

Burton se podría volver a reunir con Depp... (Sweeney Todd)

Compartir tema
Pág. Anterior  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Responder

mensajeLun 26 Nov, 2007 7:47 pm.

Titania

6

Jack escribió:
Pero no os confiéis mucho, que estos son capaces de doblarlo de aquí a que se estrene, los trailers son muy engañosos.

Pues sí, la verdad es que a mí me extraña mucho que la dejen así, subtitulada...

mensajeMar 27 Nov, 2007 10:10 pm.

nostromox

6

Dejo un video nuevo con entrevistas para que vayan haciendo babas baboso

Enlace al video en Youtube.com

mensajeMie 28 Nov, 2007 8:53 am.

Titania escribió:
Jack escribió:
Pero no os confiéis mucho, que estos son capaces de doblarlo de aquí a que se estrene, los trailers son muy engañosos.

Pues sí, la verdad es que a mí me extraña mucho que la dejen así, subtitulada...

Pues como hagan eso me voy a cagar en su madre pierdete lloron

mensajeVie 07 Dic, 2007 1:15 pm.

imagen
imagen
El mechón blanco me pone, me pone muuuuuuuuuuchhhhhoooooooooo
imagen
imagen

mensajeVie 21 Dic, 2007 5:00 pm.

Enlace al video en Youtube.com

títulos de crédito sonrisa

mensajeMie 09 Ene, 2008 12:52 pm.

Titania

6

La página oficial no tiene desperdicio...

mensajeMie 09 Ene, 2008 1:28 pm.

He tenido un orgasmo

I love this blog, so big thanks for your efforts! 

mensajeVie 08 Nov, 2019 8:07 am.

Love this forum sonrisa I also suggest useful forums such as this article, this website and this site, not to mention this article and these guys here.

Big fan of this post, so big thanks for the effort! 

mensajeSab 09 Nov, 2019 10:15 pm.

Love this forum sonrisa I suggest useful pages like this site, these guys and this site, not to mention these guys and this article. Also worth checking out are pages such as this resource, this info and this article, not to mention this site and this forum and this website, this site and this info, not to mention this website and this website. Check out these guys, this forum and this website, not to mention this website and this site alongside articles such as this site, this article and this article, not to mention this forum and these guys and finally this resource, this website and this site, not to mention this site and this forum

Very nice article, so thank you for your efforts! 

mensajeLun 11 Nov, 2019 5:55 pm.

Loving this blog sonrisa I recommend useful forums like this resource, this website and this forum, not to mention this url and this forum. Also worth checking out are sites such as this website, this article and this url, not to mention this info and this article and this article, this page and this page, not to mention this forum and this site. Check out this site, this forum and this blog, not to mention this url and this page alongside forums like this blog, this article and this page, not to mention this info and this site and finally this article, this url and this info as well as this article and this source. Don't forget this source, this page and this url, not to mention this article and this blog alongside blogs like this forum, this resource and this article. Moreover there's this website and this page and finally this article, this source and this blog. Moreover this article and this url are good too!

Cinépatas.com:  Foros de cinépatas:  Actualidad y Certámenes

Contacta con Cinépatas.com  -  Departamento de Prensa  -  Departamento de Publicidad

"...alguien dijo que hay silencios muy elocuentes"

(El tercer hombre)

Ver otras frases de cine